Yaşa – Öğren – Paylaş

Kışın karanlığında kabuğuma çekilmiştim bir süredir. Kendi karanlığıma bakmanın yanı sıra belki de biraz güç toplamak gibiydi. Facebook’u kapattım, yazılarımı kendime yazdım, paylaşılanları okumadım, ufak bir pencereden duyduklarımla bağlı kaldım “hayat”a. Şimdi yine hissediyorum, baharın sıcağıyla kabuk çatırdamaya başladı. Belki bir filiz bile yoldadır. Minik avokado tohumum gibi belki de haftalarca sadece çatlak bir kabuk olarak kalıp ser verip sır vermeyecektir içeride olanlara dair. Zaman gösterir.

Ellerim paslı, düşüncelerim uzundur girilmemiş bir kütüphane gibi ama yazdıklarımın beğenilmesini isteyen egom halen tüm haşmetiyle duruyor orada. Bunu yazarak onu karanlıktan aydınlığa çıkardığımda ise o haşmetini kaybediyor ve ben mükemmelliği bırakıp gerçek olma özgürlüğümü kazanıyorum işte. OH!

20160525_204218 (1).jpgEn uzun yolculuklar bir minik adımla başlarmış. Bu da benim minik adımım yine yeniden. Tohumun çatlağından çıkanlar. Öyle çok kişi suladı ki o tohumu bu günlerde. Suyun hatrına döküldü belki de bu kelimeler. Sırt çantamı taktım mı dünyayı fethedebileceğimi hatırlattı biri, bir diğeri değerliliğimi, bir diğeri en ufak hikayenin bile neşeyle anlatıldığında büyüye dönüştüğünü, başkası ise paylaşımların nasıl da fark etmeden hayatlara dokunduğunu. Biri elimden tuttu sevdi, biri saçımı okşadı, biri öpüverdi burnumun ucundan, biri telefonda yüreğime şarkı söyledi. Bunlar olurken bir de yolda yürürken”yaşa, öğren, paylaş” yazılı bir tişörtle burun buruna gelince duramadım, dayanamadım, yazdım.

Buradayım. Olduğum kadar. Olduğum gibi. Kendi sesimle. Öğrenebildiklerimi paylaşabilmek umuduyla.

Merhaba ben Ayşe :)

2 thoughts on “Yaşa – Öğren – Paylaş

Leave a Reply

