Bir adım daha

Dün sabah yazıyı yayınladıktan sonra uzun süre kalbim çırpındı, ellerim terledi. Gerek sosyal gerek anaakım medyadan haberleri dinledikçe o kalp düşmesini yaşadım “Ben ne yapıyorum?!” diyen ses eşlik eden. Diğer taraftaysa elini uzatan, hissini paylaşan, dünya güzeli mesajlar atan dostlar vardı neyse ki, varlığınıza şükran!

Peki neyin paniği bu? Bilmeyenler için konu bu. Kısaca şimdiki adımı hatırlatmak gerekirse, aşağıdaki listeden dilediğiniz kadar kişi/oluşum seçip bana maddi ya da manevi destek ulaştırma isteğinizi iletebilirsiniz. Ben de isteğinizin içeriğine göre sizi ilgili kişilere ulaştırmaya çalışacak, maddi desteğinizi o kişi/oluşumun kumbarasına atacak ve dilerseniz adınızı destek listesinde yayınlayacağım :) Gelelim listeye:
(Listedeki sıralama sadece aklıma geldiği şekildedir, bir öncelik sırası değildir)

1-) Eşya Kütüphanesi
2-) Anadolu Jam
3-) Ayşe’nin keşifleri
4-) Çandır Candır (Emre,Burcu,Begüm)
5-) Esra ve Elif’in sanat yolu
6-) Karadeniz İsyandadır
7-) Kuzey Ormanları Savunması
8-) Filiz Telek Fotoğrafçılık
9-) Tohumdan Sofraya
10-) Nesli Çoğalan Peter Panlar
11-) Aysu yazıyor
12-) Dünyayı Kurtaran Kadınlar
13-) 1 Kupa 1 Umut
14-) Sinemasal
15-) İstanbul Permakültür Kolektifi

30’un yarısıdır diyerek aklıma gelen ilk 15’i yazdım, bunların haricinde de birçok sevdiğim kişi ve oluşum mevcut. Özellikle çok büyük olmayan ve arkasında özveriyle çalışan kişiler olduğunu bildiğim işleri ve bana bu tür çağrılar yapma yolunu açan kişileri paylaşmak istedim.

Yarın da bu listedekileri kısaca tanıtacağım. Bu ay her gün kısa da olsa bir yazı yazmaya da niyet ettim, hiçbirşey olmadı elim klavye tutmuş olur, oh!

Bana ulaşmak için cittavrittiblog@gmail.com‘a mail atabilirsiniz!

Bugünün şarkısı da bu olsun, bir adım daha yaklaştık!

One thought on “Bir adım daha

Leave a Reply

