Takıldım peşine hayallerimin…

Bir yazı yazmış Müge, daha yeni okudumHayallerini pişirdiği ocakları anlatmış, pişen hayalleri, bekletilenleri, yananları. Ne de güzel de yapmış, uzak diyarlardan yine gelmiş ruhuma dokunmuş! Hele bir sözü var ki “Önceleri hayal kuramadığımı düşünürdüm”, işte bu cümlesi gecenin bir vakti elime kalemi alıp çizmeye ve klavye başında yazmaya itti beni, ne de olsa kendime yazıyorum diyerekten çekincesiz daldım serin derin sulara..

hayal
Birkaç zamandır hayal kuramadığımı düşünüyordum. Oysa ki “yatağa yattım hayal kurdum sabah” diyen bir ortağım var mesela, çevrem hayalcilerle dolu! Hayal hayalden beslenir oysa ki. Peki nerede benim hayallerim?? Gece yattığımda yok, sabah uyandığımda yok, yastığın altında da değiller, e neredeler?

Müge’nin yazısı okuduğum kitapla birleşti, hayallerimi nerelerde bulduğumu hatırladım bir anda! Benim hayallerim tekerlerin altında, yol kenarındaki taşlarda, bulutların kayıp gidişinde ve sevdiklerle sohbetlerimdeydi. Yatağa uğramadıkları için hayal kuramaz sanmıştım ben de kendimi kaç zamandır. Meğer ki rüyalarla anlaşmaları varmış, nöbetleşe renklendiriyorlarmış hayatımı.

Yatıp da rüyalara bırakmadan sahneyi, ilk aklıma gelen 10 hayale veriyorum sözü, biri diğerinden büyük değil ve 10 taneyle sınırlı aslında hiç değil :)

1.Tek başıma yollara düşmek, kervanı yolda düzmek
2.Annem ve teyzemle transsibirya treninde yolculuk etmek
3.Çevresel ve toplumsal çözümleri görünür kılmak
4.Yazımla, çizgimle ilham olabilmek
5.Oyunculuk, modellik, dans gibi bir performans dalını denemek (hatta bundan para kazanmayı deneyimlemek)
6.Bir yemek tarifini çok güzel öğrenip uyarlamak, oynamak
7.Sevdicekle ev kurma işlerine girişmek, homesteading öğrenmek
8.Ses ve dans! Şarkı, türkü, saz, bendir, tango, zıphop…
9.Baktığımda daha da bakasımı getiren fotoğraflar çekmek, fotoğraf çekmeye cesaret etmek!
10.Yavaşlama ve sürdürülebilirlik ile ilgili tezimi bitirip teslim etmek, mezun olmak ^^

Sevgili Müge ve Aysu’ya bu yazıya ilham olmalarından, Elif, Esra ve Sinem’e büyülü günümü paylaşmalarından, Gülce’ye bugün fark etmeden her yanımda var oluşundan ve aileme, sevdiceğime, kedilerime, köpeğime beni ben yapmalarından ötürü teşekkürlerimle <3

Leave a Reply

