Drawing challenge – Çizim oyunu


Geçtiğimiz birkaç hafta içerisinde çizim konusunda kendimi ne kadar baskı altına aldığımı ve mükemmelliyetçiliğimle yaratıcılığımı pıstırdığımı fark ettim. Elime kalemi aldığımda ne zaman keyif almayı bırakıp, sonucun güzelliğine odaklanmaya başladım bilmiyorum, ama artık çizmek için, ifade etmek için, keyif aldığım için çizmek istiyorum. Genellikle de minik oyunlar ile daha kolay bu işleri yaptığım için yeni bir oyuna başlıyorum: Çizim oyunu. Farklı sitelerde farklı versiyonlarını buldum; ilk olarak 15 günlük olanı ile başlayıp, becerebilirsem 30 günlük olan ile devam edip sonra da 30 günlük listelere geçme hedefindeyim. Ya da bunları karıştırıp kendi listemi de yapabilirim, henüz karar vermedim :)

İlk günün minik hedefi, defterime “Draw something today even if it sucks” (Boktan olsa bile bugün birşeyler çiz) yazmak ve listemi çıkarmak :)

Buraya yazmak panik alanıma davet etse de beni, yine de yazıyorum ve yapıyorum! Hatta yine kendi esneme alanımdan size el uzatıyorum, katılsanıza diyorum. Mutlu çizimler! ^_^

Not: Bu oyuna dahil olmayı düşünenler duygu/düşünce/çizimlerini paylaşırlarsa çok mutlu olurum!

One thought on “Drawing challenge – Çizim oyunu

Leave a Reply

